Calculă prețul
Vă rugăm să completaÈ›i detaliile pentru a obÈ›ine o estimare de preÈ›. Vom lua legătura cu dumneavoastră în următoarea zi lucrătoare după ce trimiteÈ›i formularul. PreÈ›urile nu includ costurile pentru vopsea sau tapet.
Cu ce vă putem ajuta?
Înlocuirea prizelor È™i întrerupătoarelor, conectarea electrocasnicelor È™i corpurilor de iluminat, reparaÈ›ii, identificarea defecÈ›iunilor etc.
Lucrări de înlocuire È™i refacere totală a instalaÈ›iei electrice
Întrebări Frecvente
1. Cum funcționează Adam Electrician?
Suntem o platformă online care leagă electricieni de proprietari de locuințe. După ce trimiteți cererea pe site-ul nostru, un manager vă va contacta pentru a finaliza oferta. După confirmarea comenzii, cel mai potrivit electrician din zona dumneavoastră va fi alocat. Datorită rețelei noastre mari de electricieni, putem începe lucrările a doua zi după confirmare. Managerul dumneavoastră va fi disponibil pentru asistență de luni până vineri, între 8:00 și 17:00.
2. Cum poate fi estimat prețul comenzii mele fără a vedea proprietatea?
Datorită experienței noastre de ani pe piață și a unei cercetări amănunțite de piață, dacă ne oferiți toate detaliile necesare, vom putea estima corect prețul comenzii dumneavoastră în 95% din cazuri.
3. Când sunteÈ›i disponibili pentru a începe?
La Adam, ne străduim să oferim clienților noștri cele mai bune finisaje de calitate, de aceea colaborăm doar cu pictori profesioniști de înaltă calitate. Ne asigurăm că aceștia au abilități și ani de experiență, iar feedback-ul clienților noștri este foarte important pentru noi. Politica noastră este strictă, colaborăm doar cu cei mai buni profesioniști și suntem determinați să oferim întotdeauna o lucrare satisfăcătoare.
4. Este necesar un control înainte de a începe lucrarea?
Scopul nostru este să economisim timp atât pentru tine, cât și pentru electrician. În majoritatea cazurilor, o vizită la fața locului înainte de începerea lucrărilor nu este necesară, deoarece vasta noastră experiență ne permite să oferim estimări precise chiar și telefonic. Dacă ai cerințe specifice, tot ce trebuie să faci este să ne trimiti niște fotografii și îți vom oferi un estimat în câteva minute. Totuși, pentru intervenții mai complexe, cum ar fi identificarea detaliată a defecțiunilor sau refacerea completă a instalației electrice a unei locuințe, poate fi necesară o vizită la fața locului. Managerul alocat îți va oferi detalii imediat ce vei trimite cererea.
5. Când È™i cum plătesc?
Plata se face doar după ce lucrarea este finalizată, cu condiția să fiți complet mulțumit de rezultatul final. Vom trimite o cerere de plată prin email, care trebuie achitată prin transfer bancar.
6. Ce este inclus în estimare?
După ce examinăm toate detaliile cererii tale, îți vom oferi o estimare detaliată. Estimarea noastră include TVA și cheltuieli de transport, pentru a-ți garanta prețul final înainte de a confirma comanda.